Satans også

Der er alt for mange indvandrere i dette land. De tager vores understøttelse, vores pladser ved siden af pigerne på diskotekerne og – ikke mindst – tager de næsten alt pladsen i hjernerne på mange folkevalgte politikere. Og det er da også for galt. Jeg tror det er de fremmede, der har luret så meget på mine blomster at de næsten har mistet farven.

Ovre hos en jeg kender, har de kigget så meget gennem hans vinduer så glasset er blevet tyndt. Men det er ikke det værste. Det værste er, at de tager alt det fra os danskere, som retmæssigt er vores. Jeg er sikker på det er fordi indvandrerne sidder hjemme med alle deres lamper tændt at der er mindre lys i mine lamper – for jeg kan se der er blevet mindre lys. For slet ikke at snakke om alle de bade de tager, så vandtrykket bliver mindre i min lejlighed og de har garanteret også skruet op for varmen så der er mindre varme i radiatorerne i huset. De burde skamme sig – de får mig hele tiden til kun at tænke på dem!

Skriv et svar

