Mismatch

Jeg gik hjemmefra med en huskeseddel, hvorpå der stod:
Kartofler, frimærker, video.

2 timer senere kommer jeg oksende hjem med flere poser. Mens jeg pakker dem ud finder jeg bonen, som viser at jeg har købt:
Bæreposer, brød, mundskyllemiddel, økologisk rygeost, kyllinge salat, mild ost, 2 pakker svensk sildefilet, matjes sild, rugbrød, tomatsuppe, hamburgerryg, rullepølse, skinke, roastbeef, leverpostej, rød krølsalat, kartofler og fyrfadslys.

Jeg tror jeg har spottet en fejl i huskeseddel-til-bon konverteringsprogrammet.

Skriv et svar

