F#¤cking snabela

Jeg ved ikke hvorfor jeg skal ydmyges på denne måde. Men desværre er den drivende ironi kun alt for tydelig. Jeg er blevet kastet tilbage til et tidligere udviklingsstadie af den frembrusende teknologi.

Den anden dag stod jeg i Brugsen og udfyldte en kundetilfredshedsanalyse. Hvis man udfylder og afleverer en sådan kan man vinde for – hold dig nu fast – kr. 25.000,- varer i Brugsen. Med deres priser bliver det lynhurtigt til 6 ruller toiletpapir og en flaske shampoo. Og det er jo også værd at tage med. Anyway. Jeg udfylder sedlen. Og ser at jeg skal skrive min mailadresse, eller mit medlemsnummer, for at kunne deltage. På det tidspunkt har jeg ikke noget medlemsnummer, så jeg begynder at skrive min mailadresse. Det går fint indtil jeg når til det f#¤cking snabela. Der går det op for mig at jeg aldrig har skrevet et f#¤cking snabela før.

Jeg bider tænderne sammen og prøver. Det ligner ikke. Jeg streger det ud og prøver igen. A´et i midten forvirrer mig – hvordan hænger det sammen med buen? Og buen forvirrer mig – hvilken vej er det nu den går? Inden længe ligner min kundetilfredshedsanalyse et stilehæfte fra en ordblind dreng i 1. klasse. Total ydmyget må jeg smide kundetilfredshedsanalysen ud i erkendelse af at jeg ikke kan skrive et vellignende (og f#¤cking) snabela.

I går aftes er jeg til koncert. Der bliver reklameret for kommende koncerter. “Gå ned og skriv jeres mailadresse på vores liste, så får i automatisk tilsendt vores program”, råber manden. Jeg rejser mig og går mod listen, da jeg til min skræk opdager at det nok inkluderer at jeg skal skrive et f#¤cking snabela. Denne gang på en offentlig liste, som jeg ikke kan smide ud når den ligner et blæksugningspapir, efter 30 forsøg på at skrive et f#¤cking snabela.

Jeg må gå med uforrettet sag. Jeg må opgive. Jeg må erkende mit nederlag. Jeg kan ikke skrive et f#¤cking snabela.

Ingen snabela – intet nyhedsbrev.

Godnat og sov godt.

Skriv et svar

