13 dage

I 2005 udgav jeg romanen 13 dage til gratis download på Internettet. Over 1000 downloadede den. Hvor mange der læste den er straks en anden sag.

Nu kan du også læse den. Du kan downloade den her: 13dage.pdf. Giv mig gerne lidt kritik eller skulderklap her i kommentarsporet. 

5 responses to “13 dage

  1. Jeg har downloadet og håber at få læst den ved lejlighed. Uanset hvad, skal du da have et skulderklap alligevel. Bare fordi du har gjort det – altså både skrevet den og lagt den ud.

  2. Ja jeg læste den jo for læææænge siden. Den er god, men ikke munter :o]

    Skriv nogle flere …

  3. Ja nu har jeg så også læst din roman, og her smider jeg mine umiddelbare kommentarer/rettelser:

    “Hun roder i mit hår og jeg knapper et par knapper op på toppen af hendes lysebrune buksedragt. Jeg kysser hendes bryster og jeg hører hun trækker vejret lidt tungere. Hun hiver min skjorte op af bukserne og fører en hånd op ad ryggen på mig. Jeg kysser hende på siden af halsen og griber fat i hendes nakke. Hun siger farvel og lægger røret, samtidig med at hun begynder at kysse mig heftigt. Jeg fører en hånd op under hendes kjole og lader nederdelen glide op så jeg kan se hendes lår. Hun vrider sig langsomt mens hun kysser mig” (side 33 øverst) – fejl i beskrivelse af beklædning.

    “Ingen er så angst som den der har magten. Angst for at miste den og angst for dem magten har undertrykt.” (side 36 nederst) – er vild med dette citat.

    ”konversere andre” (side 54) – der mangler ordet “med”, ellers får sætningen en meget anderledes betydning.

    “Hvis dette sted kunne tale ville det fortælle mig at jeg ikke havde brugt mit liv til at leve, men til at være angst. Angst for at sige hvad jeg mente og gøre hvad jeg tænkte. Angst for at bruge mig selv” (side 70 øverst) – kan virkelig godt li’ tanken i dette citat, som jo er enormt relevant for vores samtid.

    “At blive rusket godt igennem af en stor sorg eller kærlighed så jeg kan mærke at jeg lever. Om jeg lige har begået en fejl eller ej så har jeg da i det mindste gjort noget andet end jeg gjorde i går.” (side 93) – god måde at binde starten og slutningen sammen på.
    (derudover er der enkelt slå- og stavefejl, men det er der jo hos alle så det er en mindre detalje).

    Jeg synes egentlig det er en meget sød historie. Nu læser jeg normalt ikke denne genre, men jeg synes den fangede mig godt nok til at ville læse den til ende (tydeligvis). Kunne især godt li’ slutningen med gravstenen hvorpå, der stod “Far” – meget stærkt i sin betydning.
    Det var bestemt ikke tidsspilde at læse den : )

  4. Hmm – jeg kan få min browser til at hente din bog ;(

Skriv et svar

