Jeg hader…

-røvhulskommentarer:

Sådan er der så meget – så fik vi løn, så var der så lidt.

Nåeh, kan I holde varmen?

Hovedet op og benene ned.

Det sagde hun også i går.

Og så videre.

Jeg vil personligt gerne deltage i en Ninja Task Force, der opsøger mennesker som bruger disse udtryk,  mens de sover og maler overskæg på dem. F.eks.

12 responses to “Jeg hader…

  1. Det var et godt indlæg!

    Ditto!

    Lige i øjet!

    Præcis mine ord!

    Det har jeg også oplevet!

    [av. undskyld.]

  2. Jeg har allerede lavet en task force der rejser rundt om natten og maler overskæg på alle dem der laver der fortæller at de “hader” dit og dat. Og jeg er i færd med at lave en task force der skal male goatie på dem der laver “lister” over hvad som helst.
    Så du kan se frem til en ansigtspryd i retning af Jack Sparrows…
    lol

  3. Men hun *sagde* det i går :o]

  4. Many – tak, de manglede.

    Gunnar – Godt at vide nogen gør noget, jeg afventer jeres besøg.

    Jens Ulrik – kunne ikke være mere enig “I drive really slow in the ultrafast lane” – “Park in handicap spaces, while handicapped people make handicapped faces” – “I´m an asshole”.

    Rasmus & Svend – Argh! 🙂

  5. Patrick
    Gå ud og kig dig i spejlet!
    😉

  6. Gunnar – Damn, I er dygtige!

  7. Tror også min nabo læser din blog. Det lykkedes ham ihvertfald lige at få presset et : “Nå, kan du holde varmen” ind i denne, ellers smukke, 25 graders eftermiddag.

  8. Nå, hva’ så? Er der gang i den? Hvad siger du til det, siger jeg til dig. Hva’ siger du?? Er det en fransk flaske vin? Så er det sgu’ godt vi ikke skal snakke med den, hva´! Hahaha. Ser du ellers nogle af de gamle?

  9. Sophie Egede-Schrøder

    Det er jo alt for sent…. jeg burde have læst din blog meget tidligere: Så kunne jeg have meldt mig under fanerne. Jeg får kramper af “kender det fra mig selv”-, “Det en ommer”-bemærkninger og ville være den første til at tatovere overskæg til evig påmindelse.

  10. Skal jeg føle mig ramt? undskyld… i givet fald 😉 Og nej nej, mal nu ikke overskæg på mig; men jeg skal nok lade være med at sige dem i dit nærvær.

Skriv et svar

