Grådlabile mænd

Så lige i Nyhedsavisen at forsvarsminister Søren Gade bliver stillet spørgsmålet, hvornår har du sidst grædt. Og svarer “Da jeg så den engelske operasanger Paul Potts vinde en sangkonkurrence”. Og jeg må sgu ærligt, men temmeligt grådlabilt, sige at det samme gælder mig. Jeg tuder som en tøs hver gang jeg ser dette YouTube klip.

2 responses to “Grådlabile mænd

  1. Søren Holmberg

    Me 2… Så sagde min ven; Søren. Du kan ikke lide opera normalt. Hvorfor kan du lide det her? Så sagde jeg. 1. fordi han ikke er krukket som mange (opera)stjerner, 2. fordi det er en skide go’ historie.. om den stakkels drømmer der må gå så meget igennem før han bliver stjerne.

Skriv et svar

