En af de rigtig svære

Netop nu er vi igang med at finde på et eller andet efterårsferieagtigt til i morgen, som en pige på næsten 2, en pige på tretten og mig på 35 allesammen får noget ud af. Hjælp.

8 responses to “En af de rigtig svære

  1. Hvilken landsdel?

  2. Søren Holmberg

    I skal da klart en tur i skoven. Her skal du i sagens natur lige forberede dig så du kan fortælle historier der passer til børnenes forskellige alder.
    Ellers kan du ringe. Så skal jeg tage dig med i min kolonihave. Jeg skal male, så kan du slå græs og din den store skal øve sig i at holde styr på min på fire og din på to.. Ha ha.

  3. Meget venlig forslag der, Søren. Jeg tror måske det ender med Jernbanemuseet 🙂

    Svend – Odense

  4. Hvad med noget med svampe? altså til at spise ikke til at ryge … hov det er idag, så er I nok taget afsted sorry god tur :o]

  5. Håber du fandt på noget 😉 Det er lidt lettere her i Kbh. Vi var i Tivoli i går og se på Halloween – og skal snart på Louisiana, hvor din den mindste kunne blande maling og køre på rutschebane og den ældste få forklaret af kloge Patrick hvorfor Cobra-klatterier er kunst!
    Vi ses snart – lad os lige snakke i løbet af næste uge.

    Kh.
    Christine

  6. Jeg er ikke sikker jeg kan redegøre for Cobra-kunst, på andet plan end jeg synes noget af det er fedt 🙂

    Men jeg tog alenetur på Louisiana den anden dag og så Richard Avedon, det var sgu den fedeste fotoudstilling jeg nogensinde har set. Tænke sig at få det talent – og så rent faktisk bruge det.

  7. Hej Patrick!

    Hvor er du? I Københavnsområdet? Hvis ja (Avedon…), så kig endelig forbi!

    Hilsen Peer

  8. Søren Holmberg

    Jeg er i København idag. Måske skulle jeg se Avedon. Hmm.. Det burde jeg nok..

Skriv et svar

