At blive på jorden tjener dem vist bedst

Trafikministeren siger at han ikke skal flyve med Dash-8 lige nu. Så er vi to.

7 responses to “At blive på jorden tjener dem vist bedst

  1. Tæl bare mig med. Så er vi tre.

  2. De har brug for Dash-aid – hurtigt!

  3. Chalotte – du er jo sjov!

  4. jeg var bare heldig 😉

  5. @ Chalotte – meget meget sjovt :o] – og ikke på Google så du kan claime den.

  6. Det var s… Nu har jeg hjertebanken og nervøse håndflade: Er næsten sikker på at jeg fandt på “spritny” i 1979. Kan jeg nå at rykke på det, Svend?

  7. @ Charlotte – det kommer nok til knibe, der er 79200 hits :o]

Skriv et svar

