Guide til det Okkulte Danmark

Så er det snart. Et af sensommerens store projekter har været arbejdet med billederne til bogen Guide til det Okkulte Danmark bind 2, som udkommer d. 7. november 2007. Jeg har tilbragt det bedste af to uger i fugtige og hjemsøgte kældre under gamle slotte, i det nu fraflyttede Horsens Statsfængsel, i edderkoppespindsfyldte tårnværelser og alle mulige andre steder, hvor der sjældent kommer levende mennesker. Og sjovt har det været.

I denne video kan du snigkigge lidt ind i universet bag bogens tilblivelse:

Forfatteren Bo Bomuld Hamilton-Wittendorff og jeg fortæller mere om okkulte steder og bogens tilblivelse på balkonscenen på Bogforum søndag d. 18. november 2007 klokken 12.30.

7 responses to “Guide til det Okkulte Danmark

  1. Ej, min far bliver glad til jul – hele to boggaver under træet i år 😉

  2. Helt kanon! Den glæder vi os til.

  3. Charlotte – du glæder jo ikke kun din far på den måde, du nupper også både forfatteren og mig med!

    Bo – tak!

  4. Patrick – det er det, jeg er her for 😉

  5. Break a leg i morgen på Bogforum!

  6. Tak Charlotte – det virkede sgu!

  7. Det er jeg sgu glad for, Patrick!

Skriv et svar

