Tilbagelængsel

Da jeg faldt over denne side på Internettet, blev jeg ramt af en akut tilbagelængsel. Specielt til det hyggelige øjeblik, hvor han lænede sig henover hunden for at se tv sammen med den. Al modstand væk. Må jeg forøvrigt i den forbindelse sende mine varmeste til Thorkild Demuth.

2 responses to “Tilbagelængsel

  1. Vidste ikke jeg savnede den før nu … men det gør jeg nu. Tak & ikke tak!!

  2. Har slet ikke tænkt over den intro i mange år, men nu hvor du nævner den bringer det minder frem 🙂

Skriv et svar

