Fra annoncør til amatør

Det er en barsk verden. Og den er omskiftelig som ind i helvede. Og som bevis vil jeg føre sidste årtusinds store spiller. The head honcho. Budgetkongen. Annoncøren. Der oftest træder ind som Bambi i en Disneyfilm når det handler om at gebærde sig på de nyere og demokratiserede medier. “Hej, hej – se mine nye guldglimmerjakke”, siger de og bliver ignoreret så voldsomt der næsten bliver tavshed på diskoteket. Men til tider er det bare rart at se nogen der gør noget, som ikke kun kan måles, men også mærkes.

Som Pisang Ambon – og ja, jeg overvejer sgu seriøst at smage på det.

One response to “Fra annoncør til amatør

  1. HVIIIIIIIN!!! Det er sgu svært at tørre grinet af efter sådan en oplevelse. Nu da mit hjerte banker nærmest normalt igen, vil jeg cykle op i butikken efter noget grønt – super green 😉

Skriv et svar

