The crazy ones

Igennem tiden har Apple vedligeholdt et reklamesprog, der er friskt, vedkommende og fyldt med en metakommunikation, som faktisk virker ligeså idealistisk som det er identitetsskabende for køberne (jeg er selv macmand). Det giver en fornemmelse af at – på trods af det er reklame – så virker det faktisk som om Apple vil bibringe verden andet end et salg.

Her er endnu et eksempel:

Advertisements

One response to “The crazy ones

  1. Søren Holmberg

    Den fulgte med som standard video i QuickTime på min Macintosh LC 475. Jeg får helt tårer i øjene ved gensynet.

Skriv et svar

Udfyld dine oplysninger nedenfor eller klik på et ikon for at logge ind:

WordPress.com Logo

Du kommenterer med din WordPress.com konto. Log Out / Skift )

Twitter picture

Du kommenterer med din Twitter konto. Log Out / Skift )

Facebook photo

Du kommenterer med din Facebook konto. Log Out / Skift )

Google+ photo

Du kommenterer med din Google+ konto. Log Out / Skift )

Connecting to %s