Ad no more

En af de store trends indenfor reklame og markedsføring er at modtagerne selv ønsker kontrol over hvor meget, hvornår og hvad de bliver eksponeret for. Det giver sig udslag i software og hardware, der hjælper brugerne med at kontrollere indgangen til deres opmærksomhed. Lige fra “Reklame, Nej Tak”-skilte til bannerblokeringssoftware. Og så giver det sig udslag i hardcore politiske beslutninger.

Her ligger en helt fantastisk fotoserie optaget i Sao Paolo, der har forbudt udendørs reklame.

Og det lader til at Paris nu vil fjerne/forbyde 60% af al udendørs reklame.

(Via alldressedup.dk).

Advertisements

Skriv et svar

Udfyld dine oplysninger nedenfor eller klik på et ikon for at logge ind:

WordPress.com Logo

Du kommenterer med din WordPress.com konto. Log Out / Skift )

Twitter picture

Du kommenterer med din Twitter konto. Log Out / Skift )

Facebook photo

Du kommenterer med din Facebook konto. Log Out / Skift )

Google+ photo

Du kommenterer med din Google+ konto. Log Out / Skift )

Connecting to %s