Hvorfor glemmer vi hvorfor?

Bare to hurtige til inspiration:

Gord Hotchkiss skriver i Mediaposts nyhedsbrev Search Insider om at stille spørgsmålet hvorfor – igen og igen. Og derigennem få et svar, som er mere basalt og dermed mere brugbart. Du kan læse nyhedsbrevet her.

Og så vil jeg gerne lige skrive lidt om en en bog jeg længe har haft lyst til at anbefale. Nemlig forfatteren Will Fergusons bog Happiness TM. Hvis du er faldet over ordene “Gone Fishing” i den senere tid vil det give mening efter denne bog. Her udgiver en forlagsmedarbejder en selvhjælpsbog, der rent faktisk virker. Og efter kort tid er hele verden lykkelig. Og det er slet ikke fedt. I Will Fergusons verden altså.

3 responses to “Hvorfor glemmer vi hvorfor?

  1. Happiness™ lyder sjov, jeg ser på biblotæk.dk at den osse findes på dansk med den lidet overraskende titel “Lykke” (minus ™)

  2. Det vidste jeg ikke – tak for info. Gad vide om den er velLYKKEt oversat 🙂

  3. Jeg er gået igang med den danske version og den er helt fin, jeg morer mig rigtig godt indtil videre…

Skriv et svar

