Elvisere

Morsomt ord – der ikke endnu har fået en betydning i mit hovede, men min ordbog i Nokiaen foreslog, da jeg ville skrive ekvipere, ordet elvisere. Gad vide hvad det betyder? Hvis du ligger inde med eksempler på elvisering hører jeg gerne om dem.

5 responses to “Elvisere

  1. ”Elvisering” er det en sexet Sharleen Spiteri gør i rollen som en ung, lederklædt Elvis i denne TEXAS-video: Inner Smile
    ”At iklæde sig Elvis” ganske enkelt. Derfor ligger ordet også tæt på ”ekvipering” samt rimer på samme.

    (Hvis det glipper med linket ovenfor: http://www.youtube.com/watch?)
    v=Yxk6kRVzNnw

  2. …hov, for s… så glippede det med linket i parentesen i stedet for.

  3. Cool video!
    Linket er her i samlet orden: http://www.youtube.com/watch?v=Yxk6kRVzNnw

    Eneste problem er at jeg altid har haft en svaghed for Sharleen Spiteri og for Elvis. Det er ikke den samme svaghed, den bor forskellige steder. Men nu bliver den blandet sammen – damn!

  4. Prøv at google elvisere

Skriv et svar

