Now listen to this

Jeg er ved at høre Baby Dees album “Safe Inside The Day“. Så her kommer en ukendt stemme fra en verden jeg slet ikke kender til. En verden som synes Alice, der har fundet en tilfældig tilgang til en underverden, som virker for smertefuld til at opleves. Men for smuk til at hengemmes. Jeg tror at der er to situationer, der sætter denne hvide plet på spidsen. Da jeg stod ved siden af en træt Rufus Wainwright, der bærer sin seksualitet og lederhosen på scenen senere samme aften, mens vi begge tjekkede ind på hotellet i Schweitz- og når jeg hører Baby Dee synge sit hjertes følelser på plads, med sin overraskede blanding af skrøbelig insisteren på at blive hørt indefra. Vi lever ikke i forskellige verdener. Vi lever i det samme komplekse morads af følelser. Vi udlever dem på forskellige scener, men med samme resultat. Kærligheden er ikke at spøge med – for den er en frygtelig farlig og satans dragende urkraft.

Skriv et svar

