Høj matematik

Sad i min bil i går og tænkte på forskellen. Mellem dem som skaber i rammer. Dem der skaber fordi ikke kan lade være. Og dem der skaber for at eksistere. Jeg er helt vild med Hej Matematik. Hvilket er lidt forunderligt, for jeg hadede den i folkeskolen. Siden Aqua har Rasted, som den eneste af gruppen, udgivet selvskabt materiale, som leger med formen og formuleringen. Han prøver ikke at fastholde en status eller udvikle en ny stjernekarriere. Tror jeg. Mit gæt er at han laver musik fordi han ganske simpelt ikke kan lade være. Og det er topfedt. Høj 5 til ham.

One response to “Høj matematik

  1. Victoria Sobocki

    Det er et rigtig godt nyt, anderledes og spændende band.
    Glæder mig til at høre dem LIVE i Tivoli 🙂

    – Vici

Skriv et svar

