Vigtigheden af at stå til rådighed for selvudnævnte ambassadører

Har indenfor de seneste uger spist både frokost og gourmet på Brasseriet Olivia i Odense og må sige det holder. Så ved du det.

Det nærværende link herover minder mig om en mærkværdig oplevelse jeg havde den anden dag. Jeg forbrugte noget kultur, morede mig kurfyrsteligt og ville videregive skægheden til en række bekendte -men det kunne jeg ikke. Ikke som et link, ikke som en videobid, en lydbid -ikke som nogetsomhelst. Og det er noget rigtig skidt. Kan du huske da man sagde at hvis Google ikke kunne finde dig, så fandtes du ikke? Jeg tror faktisk vi er skridtet videre. Måske er det snarere, hvis dine ambassadører ikke kan repræsentere dig, så findes du ikke. Skiftet er grundlæggende -vi skal snart lægge markedsføringen på andenpladsen, efter at stå til rådighed for andres viderekomunikation.

2 responses to “Vigtigheden af at stå til rådighed for selvudnævnte ambassadører

  1. Du kunne vel skrive deres navn, adresse og telefonnummer ned og fortælle, hvordan du selv fandt dem?
    Men ja perspektivet er ganske interessant.

    (Forresten – hvordan går det med at tilbyde et kommentarfeed på din blog?)

  2. Jamen, problemet er at jeg hørte et meget morsomt stykke radio og det ville jeg gerne dele -men det gad jeg nu ikke skrive ned og sende som mail. Jeg ville gerne linke til en lydbi eller kunne embedde en lydbid på min blog.

Skriv et svar

