En snigende fornemmelse

Kender du det? Man hører/læser/modtager en historie fra et medie. Et medie man tror på. Føler sig orienteret af -og pludselig taler de om noget man rent faktisk ved noget om. Og så er det i bedste fald meget forsimplet og i værste fald vrøvl. Det skete i går -og det er som at være i en Matrix-verden, hvor hele overfladen ryster sig en gang. Gad vide hvor velorienteret man egentlig er tænker man -og slurper et skvulp kaffe.

Er der en der læser teksten er det Knud Romer. Siden han effektivt slagtede sin reklamekarriere med offentliggørelsen af denne tekst, er han vel nærmest genfødt og vokset sig meget større og langt vigtigere med en (skøn)litterær retning. Jeg kom til at tænke på ham på grund af dette indsigtsfulde interview. Interviewet med Knud Romer er forøvrigt en del af en markedsføring af et reklamebureau -og det er jo altid sjovt at se hvordan de tager deres egen medicin. Cosmographic gør det ved at udgive en bog (på pdf). Og apropos så giver Wibroe, Duckert og Partners den Google-gas på deres efterhånden ikke helt nye website, men frækt -det er det.

Men når det kommer til reklame og egenreklame er der vel ikke meget der slår direkte konkurrence.

Advertisements

Skriv et svar

Udfyld dine oplysninger nedenfor eller klik på et ikon for at logge ind:

WordPress.com Logo

Du kommenterer med din WordPress.com konto. Log Out / Skift )

Twitter picture

Du kommenterer med din Twitter konto. Log Out / Skift )

Facebook photo

Du kommenterer med din Facebook konto. Log Out / Skift )

Google+ photo

Du kommenterer med din Google+ konto. Log Out / Skift )

Connecting to %s