Udfordring #1

Kære Mikkel,

Jeg vil gerne udfordre dig!

Dette betød noget for mig og derfor vil jeg gerne have at det betyder noget for dig.

Derfor udfordrer jeg dig til at anmelde Trilles album “Hej Søster” på din blog.

Hilsner

Patrick

8 responses to “Udfordring #1

  1. Hov, er det en ny meme, du er ved at starte her?

  2. Det er i hvert fald et forsøg -vil du være med?

  3. Jeg er åben for en udfordring, det er helt sikkert. Uanset om den kommer fra dig eller om Mikkel bare skal sende sorteper videre er fint med mig.

  4. Pingback: Musikanmeldelse som udfordring - Kammeret

  5. Jeg er klar. Skulle lige skaffe albummet først. Nu lyttes der.

  6. Så skal det næsten være Mikkel, der sender den videre, hvis han vil.

  7. Pingback: Udfordring # 2 og 3 at mashup

  8. Pingback: mashup - Udfordring # 2 og 3

Skriv et svar

