Jeg elsker nettet

Fordi 44 millioner mennesker vælger at se hvad der foregår i et (vist nok) japansk soveværelse.

4 responses to “Jeg elsker nettet

  1. Hvordan kan han sidde så stille, når der er ild i ham?
    Håber dælanedme han gør brug af det talent udenfor soveværelset også…

  2. Patrick, tillad mig at præcisere:
    Der er ikke 44.000.000 mennesker der har set videoen, men den er blevet set 44.000.000 gange. Og det er ikke det samme.

    Lad mig prøve at forklare.

    Faktisk har jeg selv set den 3 gange, så det kan højst dreje sig om 43.999.997 mennesker, og så har jeg ikke engang taget med i min beregning at der kan være andre, der også har set den mere end en gang.

  3. Men Christian – her kommer problemet, for jeg har set den to gange -og den ene gang sammen med tre andre. Så vi er jo faktisk oppe på 44.000.001 personer. Gad vide om Youtube statistikken overhovedet er til at stole på?

    🙂

  4. Er der nogen, der vil se den med mig i aften?

Skriv et svar

