Bornholmske sommercitater

#1

Mig: Jeg har et inficeret skovflåtbid, se!

Bornholmsk kvindelig læge: Ja, uha. Det skal du have penicillin for. Nu giver vi dig en hestekur -det er som at starte forfra. Der er ikke en levende bakterie i dig når den er overstået.

#2

Mig: Jeg skal skrive i fire dage.

Bornholmsk receptionist: Skrive!? Det var da noget værre noget.

#3

Mig: Hvilken vin vil du foreslå til maden?

Bornholmsk tjener: Ja, nu har vi jo ikke smagt dem. Der er jo alkoholforbud for personalet.

Og det er blandt andet det, der gør Bornholm fedt.

2 responses to “Bornholmske sommercitater

  1. Hehehe … smukke observationer.

  2. Mon ikke hestekuren også kurerer dit skriveproblem? Og du må vel ikke sluge pillerne med vin – eller tager jeg fejl? 😉

Skriv et svar

