Carpe Diem

Der er to videoer, som jeg er specielt stolt af at have stået fadder til. Det betyder ikke at de kunne se ud som de gjorde, uden de andre som tilbød deres talent og idéer i så rigelig grad. For ikke at nævne timer. Gudfaderbevares, døgn. I uendelighed. Derfor hvis du har bidraget til disse videoer så giv dit navn til kende i kommentarsporet eller send mig en mail: damsted@gmail.com, så vil jeg putte dig på disse credits. Årsagen til jeg har glemt dig er udelukkende tidspresset mens vi lavede disse ting.

Men alligevel -og det sjove er at de to videoer er skabt til at blive vist nogle få gange og så aldrig mere. Aliigevel lever de deres eget liv, fordi nogen har lagt dem på Youtube og dermed givet dem evigt liv. Tak.

Der er ingen af dem der ikke er resultatet af et kæmpe samarbejde mellem pladeselskaber, tv-selskaber og filmfolk, der gav deres højre arm for at gøre det helt umulige muligt. Tak igen. Det knus som Remée og jeg udvekslede, pissetrætte og helt udkørte efter sidste video var helt og igennem alt værd. Jeg ville ønske jeg kunne dele det med alle involverede. Vi gjorde det umulige muligt.

Selv en dråbe

Lys & Fotograf : ?

Redigering: ?, som reddede det meste fordi jeg sad i tåbelige og politiske diskussioner på mobilen om det var DR eller TV2, der først måtte vise noget fra videoen.

Instruktion og idé: Patrick Damsted

For TV 2 og DR.

Hvor små vi er

Fotografer: Thomas Korsholm (danskerne) & Klaus Birkenfeldt (de kendte) & Patrick Damsted (Nik og Jay).

Lys: Morten Bremer og Rasmus Bremer (han kan ses 1:43 inde i videoen, hvor han holder et skilt).

Redigering: ?

Produktionsleder: Tom Jørgensen

Instruktion: Thomas Korsholm & Klaus Birkenfeldt & Patrick Damsted

Idé: Thomas Korsholm & Rasmus Bremer & Patrick Damsted

For TV 2 og DR.

Men den smukkeste nødhjælpsvideo har jeg intet haft skaffe med, den er her:

Den ophavsfædre bør sole sig i evindelig skin, hvor er det smukt.

Skriv et svar

