Hyldest

Nu må det ske – kredit skal gives hvor kredit er på sin plads. Kære, utrættelige skrivende journalister ved de danske ugeblade: TAK! Tak for de ugentlige opdateringer fra ind- og udland, hvor intet tilsyneladende er så småt eller tyndbenet at det ikke kan blive en overskrift. Tak fordi I så vedholdende er med til at give mig indsigt i hvordan mennesker jeg ikke kender lever deres liv – med uendelige op- og nedture. Tak for det. Som hyldest til jeres uerstattelige og værdifulde arbejde vil jeg nu lade resten af dette blogindlæg blive skrevet i samme tone som jeres sprog:

Mashups Mikkel snyder sig til hit på nettet.

Tveskov taler ud: Jeg løj om mit opholdssted.

Rasmus Rasmussen opgiver projekt: Det var for kedeligt.

Hele nettets Emme i chok.

Videokongen Jesper Balslev flytter til mindre plads.

Så er den ged barberet og hvis du føler trådt over tæerne så ring til min advokat.

3 responses to “Hyldest

  1. Jeg havde ikke tænkt på det, som værende for kedeligt. Men det er måske ikke helt ved siden af.🙂

  2. Ses i Byretten mester

Skriv et svar

