Mærkeligt

Dette er så mærkeligt at jeg simpelthen ikke aner hvad jeg skal skrive om det. Det er formodentlig det underligste jeg nogensinde har set på nettet. Tilsyneladende er det alle fangerne i et filipinsk fængsel, der opfører en massedans til Queens hit Radio Gaga. Det mærkeligste er dog at dette langtfra er en engangsforteelse, faktisk er det nærmest en føljeton med utallige afsnit.

Og her må jeg ærligt indrømme at jeg ikke kan gennemskue om Pointer Sisters og The Hustle i denne sammenhæng går under reform eller straf.

3 responses to “Mærkeligt

  1. Det er godt nok et skummelt klip. Det får mig til at tænke på et gammelt klip med Spetsnaz, hvor det synger en variant af We Will Rock You hvor Rock You er erstattet med Spetznas. Jeg kan ikke finde det oprindelige – der blev vist i fjernsynet, den der gamle lysende kasse du ved’ – men ca. 1.34 inden i dette, er der noget, der ligner http://www.youtube.com/watch?v=xoflEjPdQ5s&feature=related – bemærk hvordan de tramper rytmen med støvlerne, det var meget meget tydeligt idet andet klip, jeg snakker om.

    I forbindelse med Maradonas udnævnelse til landstræner for Argentina, hørte jeg i går i radioen Napoli fans synes – som jeg husker – “Mor, jeg har set Maradona” på ca. samme melodi – det er 20 år siden, at han spillede i Napoli.

  2. Verden er vidunderligt bizar.

  3. Svend – det er nok omtrent lige så mærkeligt, eller måske mere.

    Rasmus – enig!

Skriv et svar

