Kontakt er kongen

Så lige denne video med Rushkoff, hvor han meget effektivt opsummerer en række pointer, som næsten er indlysende efterhånden. Nemlig kontakt er kongen – ikke indhold eller distribution, det ser ud til McLuhan havde ret, mediet er budskabet for det er mellemmenneskeligheden, der tæller, som primært kvalitet og sidst at hovedproblemet med de gamle medier er at de placerer sig mellem annoncører og brugere fremfor mellem brugere.
Gad vide hvornår helvede de gamle medier er klar til at æde den nye dagsorden? Skal de virkelig i jorden for at forstå pointen?

Advertisements

Skriv et svar

Udfyld dine oplysninger nedenfor eller klik på et ikon for at logge ind:

WordPress.com Logo

Du kommenterer med din WordPress.com konto. Log Out / Skift )

Twitter picture

Du kommenterer med din Twitter konto. Log Out / Skift )

Facebook photo

Du kommenterer med din Facebook konto. Log Out / Skift )

Google+ photo

Du kommenterer med din Google+ konto. Log Out / Skift )

Connecting to %s